 Web Content Viewer
				
 				Web Content Viewer
			
			
			
				Процеси на вземане на решения
Управление на качеството
Общината:
I. Създава възможност за обратна връзка от потребителите чрез използване и прилагане на методи за обратна връзка;
II. Периодично:
1.  изследва и анализира резултатите от обратната връзка от потребителите;
2. управлява удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване.
III. Обратната връзка се осъществява чрез задължителното използване и прилагане на следните методи:
1.    извършване на анкетни проучвания;
2.    провеждане на консултации със служителите;
3.    извършване на наблюдения по метода "таен клиент";
4.    анализ на сигнали, предложения, жалби и похвали;
IV. По преценка на общината, обратната връзка може да бъде осъществена и чрез следните методи:
1.    провеждане на консултации със заинтересовани страни в рамките на консултативни органи;
2.    описание на пътя на потребителя;
3.    осигуряване на постоянна телефонна линия за връзка с потребителите в работно време чрез "горещ телефон";
4.    осигуряване на приемно време за граждани и организации;
 
 
											