Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CI2
	
                
		Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S66
		
	
	
	
				
				
 				Web Content Viewer
			
			
			
				Достъп до помещения осъществяващи административно обслужване
                        Дата на публикуване:
                        18.08.2020         
                        Последна актуализация:                    
                        18.06.2021
                    
                    
                    
                        
                    
                    
                    В служебните помещения, в които се осъществява административно обслужване, са осигурени допълнителни удобства и/или обособени зони, като например:
- места за сядане за всички потребители – столове в общото помещение ;
 - обособено място за консултации на потребители – маса с минимум четири места за сядане и пособия за попълване на документи;
 - тоалетна, разположена в коридора на първия етаж на сградата;
 - безплатен достъп до интернет, възможност за копиране и принтиране